روتین مراقبت از پوست در شب برای پوست های چرب

روتین مراقبت از پوست در شب برای پوست های چرب یکی از دغدغه های دارندگان پوست های چرب است .

تماس های بسیار زیادی با مطب خانم دکتر مهدی نژاد انجام میشد مبنی بر اینکه پوست چرب خود را چه مراقبت هایی انجام دهیم تا شب پوست خوبی داشته باشیم ؟

بر آن شدیم تا این مطلب را بنویسم .

اگر بدنبال بهترین مرکز بوتاکس در کرج میگردید پیشنهاد ما مطب دکتر زهرا مهدی نژاد است.

پیشنهاد میکنیم از مطالب وبلاگ ما هم دیدن کنید :

بزرگترین اشتباهات مراقبت از پوست که در دهه 30 باید از آن اجتناب کنید

چگونه از علائم پیری در 20 سالگی جلوگیری کنیم؟

نکاتی برای مرطوب کردن پوست های چرب در تابستان

چگونه از پوست در اواخر دهه 50 خود مراقبت کنیم؟

روتین مراقبت از پوست در شب برای پوست های مختلط

روتین مراقبت از پوست در شب برای پوست های چرب

آیا دارای نوع پوست چرب هستید؟ اگر بله، پس امروز به شما کمک می‌کنم یک روتین مراقبت از پوست شبانه سالم برای پوست خود تنظیم کنید. پوست عامل اصلی شخصیت ماست. ما راه‌حل‌های زیادی را برای اطمینان از سلامت بهتر پوست امتحان می‌کنیم. و این نیز مورد نیاز است. در اینجا، بهترین روتین مراقبت از پوست شبانه برای پوست های چرب را به شما اطلاع خواهیم داد.

پوست خوب به شما کمک می کند هر کجا که می روید اعتماد به نفس پیدا کنید. بافت درخشان پوست چیزی است که ما جذب آن می شویم! اما درخشش باید سالم باشد. پوست های چرب عمدتاً در طبیعت درخشان هستند. پوست های چرب بیشتر مستعد مشکلاتی مانند آکنه هستند.

چگونه می توان پوست را تشخیص داد؟

در صورت داشتن پوست چرب، ممکن است این علائم ذکر شده باشد:

صورت شما در تمام طول روز براق و چرب به نظر می رسد.
پوست هیچ ماندگاری در آرایش ایجاد می کند و در نتیجه از بین می رود.
قسمت های چرب شما با آکنه و جوش های سرسیاه پوشیده می شود.
منافذ بزرگ روی بینی، چانه و پیشانی.

روتین مراقبت از پوست در شب برای پوست های چرب

مقابله با آلاینده های زیاد در روز برای مراقبت از پوست در شب نیاز است. پوست ما در یک روز در معرض خطر و محیط های مختلف قرار می گیرد. از این رو بسیار ضروری است که در شب در یک تور پاکسازی پوست شرکت کنید. در اینجا برخی از مراحل است که اگر پوست چرب در شب باید رعایت کنید تا پوستی سالم داشته باشید.

پاکسازی

صرف نظر از وضعیت آرایش خود، بسیار مهم است که پس از یک برنامه سنگین و برای تمیز کردن پوست صورت خود را تمیز کنید و سپس با استفاده از پاک کننده آب، فرآیند پاکسازی را به پایان برسانید. این کار به پاک کردن تمام مواد آرایشی، کثیفی و ناخالصی ها کمک می کند.

استفاده از تونر

استفاده از تونر در شب ضروری است. به از بین بردن ناخالصی های پوست کمک می کند. تونر در سفت کردن منافذ به خوبی عمل می کند.

لایه برداری پوست

لایه برداری پوست ضروری است زیرا به از بین بردن سلول های مرده پوست از روی پوست شما کمک می کند. لایه برداری را می توان با یک دور اسکراب انجام داد. لایه برداری به داشتن پوستی درخشان کمک می کند و پوست مرده را از بین می برد.

توصیه می شود 2-3 بار در هفته اسکراب انجام دهید. انجام لایه برداری در شب به جای انجام آن در روز بهتر است.

ماسک های ورقه ای

اینها پارچه های از پیش برش خورده ای هستند که با ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و اسید هیالورونیک و غیره غنی شده اند. تأثیر آنها مانند مینی فیشال ها است. ماسک های ورقه ای مختلف موجود در بازار ضد پیری، مرطوب کننده، آبرسان و مغذی هستند.

شما می توانید ماسک ورقه ای خود را با توجه به نگرانی پوست انتخاب کنید.

درمان هدفمند

شما باید همیشه درمان های متمرکزی را روی پوست خود امتحان کنید که واقعاً می توانند جادویی داشته باشند. اگر می خواهید، می توانید از ماسک های ورقه ای صرف نظر کنید، زیرا آنها سرم های ورقه ای هستند و چیز دیگری نیستند.

مرطوب کننده و کرم شب

مرطوب کننده ها و کرم های شب می توانند به شما در حفظ رطوبت پوست کمک کنند. همچنین یکی از سالم ترین تلاش ها برای پوست است. بنابراین قبل از اینکه به رختخواب بروید صورت خود را با مرطوب کننده یا کرم شب نوازش کنید

نتیجه

از این رو پیروی از یک روال مراقبت از پوست شب خوب می تواند به شما پوستی سالم و درخشان بدهد. روال مراقبت از پوست عبارت “یکی برای همه، همه برای یکی” را نادیده می گیرد زیرا محصولات مختلفی وجود دارند که برای انواع پوست مناسب هستند. بنابراین به همان اندازه که مراقب کار خود هستید، مراقب پوست خود نیز باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *