بزرگترین اشتباهات مراقبت از پوست که در دهه 30 باید از آن اجتناب کنید

بزرگترین اشتباهات مراقبت از پوست که در دهه 30 باید از آن اجتناب کنید را در این مقاله مرور کردیم ، شما هم این مطلب را بخوانید موارد آن را رعایت کنید تا در سن 30 سالگی دچار بحران نشوید .

امیدواریم کمی در حال پوستی شما سهیم باشیم.

اگر بدنبال بهترین مرکز بوتاکس در کرج میگردید پیشنهاد ما مطب دکتر زهرا مهدی نژاد است.

پیشنهاد میکنیم از مطالب وبلاگ ما هم دیدن کنید :

چگونه از علائم پیری در 20 سالگی جلوگیری کنیم؟

نکاتی برای مرطوب کردن پوست های چرب در تابستان

چگونه از پوست در اواخر دهه 50 خود مراقبت کنیم؟

روتین مراقبت از پوست در شب برای پوست های مختلط

پوست تنها بخشی از بدن ما است که هر از گاهی به توجه ما نیاز دارد! دهه 30 سنی است که ما شروع به نادیده گرفتن سلامت پوست خود می کنیم. مانند هر چیزی که سر راهمان قرار می گیرد، شروع به استفاده از آن می کنیم. «مراقبتی نیست و هنوز هم می‌خواهید خیره شوید!» از این رو، تصمیم گیری در مورد نوع پوستی که در آینده می‌خواهیم، سن بسیار مهمی است. همانطور که مراقبت از پوست بهتر از بدو تولد برای شما در سنین جوانی مفید است، به همین ترتیب، مراقبت بهتر در دهه 30 می تواند به شما در دهه 70 سالگی پوست بهتری داشته باشد.

نه تنها اهمیت می دهید، بلکه باید بدانید که از چه مراحلی باید اجتناب کنید که می تواند اشتباه محسوب شود. از این رو اشتباهات رایجی که مردم مرتکب می شوند را با شما در میان می گذارم، اما برای داشتن پوستی سالم و در حال رشد باید از آنها اجتناب کنید.

روتین مراقبت از پوست و دهه 30

دیده شده است که در حالی که به دهه 30 می رویم، در برابر پوست خود نادان می شویم. ما فقط ترجیح می دهیم از هر شستشوی صورت تصادفی و کرمی که در دسترس است استفاده کنیم. اما می تواند باعث شود که شما پشیمانی طولانی مدت داشته باشید. از این رو توجه به بایدها و نبایدهای مراقبت از پوست در دهه 30 بسیار مهم است.

اشتباهات مهم مراقبت از پوست که در دهه 30 باید از آنها اجتناب کرد

اینها برخی از اشتباهاتی است که باید در روتین مراقبت از پوست دهه 30 خود از آنها اجتناب کنید.

استفاده عاقلانه از محصولات

اعمال محصولات در سفارش بسیار ضروری است. توجه شده است که اکثر افراد قبل از استفاده از سرم ها و کرم ها و حتی گاهی اوقات بعد از مرطوب کننده ها از کرم ضد آفتاب استفاده می کنند. که نادرست است. می تواند به پوست شما نیز آسیب برساند. از آنجایی که محصول قادر به انجام جادوی خود نخواهد بود و از این رو می توان هدف را محقق کرد. در حالی که روش صحیح ابتدا استفاده از سرم و سپس مرطوب کننده و سپس استفاده از ضد آفتاب در انتها است. ضد آفتاب به جلوگیری از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید کمک می کند. توجه به این نکته ضروری است که هر لایه فقط به یک دقیقه و نه بیشتر از آن نیاز دارد. می توانید بعد از استفاده از ضد آفتاب آرایش کنید.

آنتی اکسیدان ها

پوست ما مستعد آسیب های اکسیدانی زیادی است که توسط خورشید و آلاینده ها ایجاد می شود. از این رو آنتی اکسیدان ها در روتین مراقبت از پوست ما به جلوگیری از آسیب کمک می کنند. از این رو می توان از آنها در صبح برای به دست آوردن فواید استفاده کرد.

ضد پیری

خطر اصلی در دهه 30 پیری پوست است. از این رو ترکیب آلفا هیدروکسی اسیدها، رتینول و اسید هیالورونیک واقعاً می تواند مزایای ضد پیری را به شما ارائه دهد. در حالی که هیچ ماده دیگری به جز اینها وجود ندارد که مزایای ضد پیری را ارائه دهد.

روال مراقبت از پوست

پوست شما کاملاً به روتین مراقبت از پوست شما بستگی دارد. بنابراین مراقبت از پوست سالم برای داشتن پوستی سالم ضروری است. در دهه 30 ما پوست ما خشک می شود. از این رو برای شستن صورت باید از شیر پاک کننده و روغن استفاده کرد. برای اینکه پوست خود را قوی نگه دارید سعی کنید تا جایی که می توانید آن را مرطوب کنید!

از گردن و دست ها غافل نشوید

یکی از بزرگ‌ترین و تکراری‌ترین اشتباهات این است که زنان مراقبت از گردن و دست‌های خود را نادیده می‌گیرند. اینها نیز اشعه خورشید را تجربه می کنند. از این رو همان روال مراقبت از پوست باید برای آنها نیز رعایت شود.

نکات مراقبت از پوست

در دهه 30 اینها برخی از نکاتی است که می تواند به شما در داشتن پوستی سالم کمک کند.

تمیز کردن مناسب صورت

پاک کردن آرایش از صورتتان قبل از اینکه به رختخواب بروید بسیار مهم است. از آنجایی که آرایش باقی مانده روی پوست می تواند مشکلاتی مانند آکنه ایجاد کند. تونر بدون الکل می تواند بهترین عملکرد را در پاکسازی پوست داشته باشد. همچنین در عین حال، باید از این واقعیت آگاه باشید که محتوای بالای الکل ممکن است باعث خشکی پوست و بزرگ شدن منافذ شود.

ضد آفتاب ضروری است

استفاده از کرم های ضد آفتاب می تواند از چین و چروک و رنگدانه های پوست محافظت کند. ضد آفتاب یکی از بهترین و موثرترین درمان ها در بین سایر درمان های پوستی است.

به لیسیدن لب نه بگویید

بسیاری از خانم ها عادت دارند لب های خود را لیس بزنند. آنها باید از آن اجتناب کنند. همانطور که لب لیس باعث خشکی لب های آنها می شود. نه تنها این می تواند منجر به تغییر رنگ لب ها شود.

کرم دور چشم ضروری است

چین و چروک ابتدا روی پوست اطراف چشم ما ظاهر می شود زیرا حساس ترین ناحیه است. بنابراین از زدن کرم شب به چشمان خود و زدن عینک آفتابی هنگام بیرون رفتن خودداری کنید.

نتیجه

از این رو، شما باید از تمام نبایدهای ذکر شده در بالا اجتناب کنید و تمام مراحل ضروری برای حفظ سلامت پوست خود را انجام دهید. همانطور که باعث می شود “پوست دهه 70 شما شبیه اوایل دهه 30 باشد”.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *