روتین مراقبت از پوست در شب برای پوست های خشک

روتین مراقبت از پوست در شب برای پوست های خشک یکی از مهم ترین مواردی است که افراد باید رعایت کنند تا بتوانند پوست خشک خود را مراقبت کنند .

از این رو با رعایت مواردی ساده میتوانید این مراقبت را انجام دهید .

اگر بدنبال بهترین مرکز بوتاکس در کرج و مرکز لیزر بدن در کرج میگردید پیشنهاد ما مطب دکتر زهرا مهدی نژاد است.

پیشنهاد میکنیم از مطالب وبلاگ ما هم دیدن کنید :

ترتیب صحیح روتین مراقبت از پوست

رازهای رایج پوست چرب

مهمترین اشتباهات مراقبت از پوست که در 40 سالگی باید از آنها اجتناب کرد

روتین مراقبت از پوست در شب برای پوست های چرب

بزرگترین اشتباهات مراقبت از پوست که در دهه 30 باید از آن اجتناب کنید

چگونه از علائم پیری در 20 سالگی جلوگیری کنیم؟

نکاتی برای مرطوب کردن پوست های چرب در تابستان

چگونه از پوست در اواخر دهه 50 خود مراقبت کنیم؟

روتین مراقبت از پوست در شب برای پوست های مختلط

همه ما با انواع پوست به دنیا می آییم. برخی دارای پوست چرب هستند، برخی دارای پوست خشک هستند، در حالی که برخی دارای پوست ترکیبی و معمولی هستند. برخی از پوست خود راضی هستند اما برخی نه. مشکل از پوست شما نیست، مشکل در روال مراقبت از پوست شما است. داشتن یک روال مراقبت از پوست سالم می تواند به پوست سالم شما نیز هدیه دهد. بنابراین مهم نیست که از چه نوع پوستی برخوردار هستید، یک روال مراقبت از پوست ضروری است.

“در مورد لوازم آرایشی خود به همان اندازه که در مورد غذای خود حساس هستید ، حساس باشید.”

محصولات پوستی که استفاده می کنید روی پوست شما تاثیر زیادی می گذارد. همیشه از محصولات پوستی یک برند معتبر استفاده کنید و اگر پوست مستعد آلرژی دارید، همیشه قبل از استفاده برای تست پچ محصول اقدام کنید. این به شما این ایده را می دهد که چگونه آن محصول روی پوست شما کار می کند.

همیشه بررسی کنید که “احتیاط چیزی برای شما دارد”. قبل از استفاده از هر محصولی، خواندن دستورالعمل های روی برچسب ضروری است. هرگز از ستون احتیاط غافل نشوید زیرا ممکن است برای شما مفید باشد.

علائم رایج خشکی پوست چیست؟

حال سوال این است که چگونه می توانید نوع پوست خود را حدس بزنید. در اینجا برخی از علائمی وجود دارد که می تواند به شما در رد کردن پوست خشک کمک کند!

لایه برداری، پوسته پوسته شدن و پوسته پوسته شدن پوست از سطوح پایین به بالا.

انعکاس خطوط ریز پوست
رنگ خاکستری خاکستری پوست
بریدگی های عمیق
اگر بعد از شستشو یا حمام کردن پوستتان سفت می شود
پوست با بافت خشن
خارش مکرر
سرخی

همه اینها علائم خشکی پوست است. اگر هر یک از علائم بالا را در خود مشاهده کردید، خوش آمدید، اینجا هستم تا شما را با روتین مراقبت از پوست شبانه برای پوست خشک خود آشنا کنم.

روتین مراقبت از پوست در شب برای پوست های خشک

پس از یک روز طولانی پر هیجان، شب را داریم تا پوست خود را به خوبی نوازش کنیم. از این رو بهترین روتین مراقبت از پوست در شب را با شما به اشتراک می گذارم که می تواند به شما در داشتن پوستی سالم کمک کند.

لوسیون پاک کننده

بدون شک انجام یک روال مراقبت از پوست در شب بسیار سخت است، اما فقط ساعات خواب زیبایی را تصور کنید. هنگام مراقبت از پوست خود در شب، پوست شما ساعت های کافی برای بازگرداندن زیبایی خود و بازسازی شدن دارد.

این امری ضروری است که تمام آلودگی ها و آلودگی ها را در شب از پوست شما پاک کند. و اگر عاشق آرایش هستید، آن را نیز تمیز کنید. این به شما کمک می کند تا پوستی شاداب و شفاف داشته باشید.

تونر

برای آبرسانی به پوست شما، تونر بهترین محصول را ارائه می کند. همچنین سرشار از عناصر ضروری مانند آلفا هیدروکسی اسید یا نیاسین آمید است. از تونرها نیز برای تمیز کردن آرایش استفاده می شود. به پاکسازی منافذ و در نتیجه کاهش آکنه کمک می کند. همچنین به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می کند.

قبل از مصرف هر محصولی ابتدا با متخصص پوست مشورت کنید.

سرم رتینول

رتینول برای تقویت رشد سلول های جدید پوست شناخته شده است. به مقابله با لکه های تیره و آسیب های پوستی کمک می کند. نه تنها این شامل موادی است که به آبرسانی و آرامش پوست کمک می کند.

رتینول باید در شب استفاده شود زیرا در برابر نور خورشید ناپایدار است و در صورت استفاده در روز تجزیه می شود. همیشه فرمول ملایمی از رتینول را انتخاب کنید که عوارض جانبی مانند التهاب و تحریک نداشته باشد. قبل از انتخاب رتینول برای شما ضروری است که با یک متخصص پوست مشورت کنید.

کرم چشم

برای جلوگیری از سیاهی و پف چشم، کرم های دور چشم بهترین کار را برای این منظور دارند. همچنین کرم های دور چشم در جلوگیری از خطوط و اثر پیری پوست موثر هستند. برای جلوگیری از هایپرپیگمانتاسیون زیر چشم باید از کرم های شب غنی از ویتامین C استفاده کنید.

بدون شک کانسیلر برای پنهان کردن سیاهی دور چشم بهترین است، اما کرم‌های دور چشم شب می‌توانند نقش خود را تکمیل کنند. کرم دور چشمی را انتخاب کنید که فقط برای استفاده در شب است.

مرطوب کننده آبرسان

بهترین چیزی که می توانید به برنامه روزانه خود اضافه کنید یک مرطوب کننده آبرسان است. مرطوب‌کننده‌ای انتخاب کنید که حاوی اسید هیالورونیک، ویتامین C و اسید گلیکولیک باشد. این باعث می‌شود که پوست شما در صبح شاداب به نظر برسد زیرا به مبارزه با تغییر رنگ و پیری پوست کمک می‌کند.

انجام این مراقبت از پوست سالم در شب می تواند به شما پوستی سالم نیز بدهد.

چند نکته برای پوست خشک

هفته ای دو بار لایه برداری را انجام دهید تا سلول های مرده پوست از بین برود.
از روغن صورت استفاده کنید که به آبرسانی پوست و روشن تر کردن آن کمک می کند.
از ماسک های یک شبه استفاده کنید تا پوستتان شاداب تر شود.
از استرس دوری کنید زیرا روی پوست شما تأثیر زیادی می گذارد.

نتیجه

از این رو “هر چه بیشتر مراقبت کنید بیشتر خیره می شوید” اگر از پوست خود مراقبت کنید قطعاً به شما پاداش خواهد داد. “هیچ چیز بدون توصیه عاقلانه نیست” بنابراین همیشه قبل از انتخاب هر محصولی برای پوست خود با یک متخصص پوست تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *