اگر به بحران سی سالگی رسیده اید و فکر میکنید دارید پیر میشید و خیلی الکی به پوستتون گیر میدید بدونید دارید اشتباه میکنید و فقط یک تفکر اشتباهه .
ما به شما نکاتی برای جلوگیری از پیری در 30 سالگی یاد خواهیم دهد تا بتوانید در این سن دچار بحران نشوید .
اگر بدنبال بهترین مرکز بوتاکس در کرج میگردید پیشنهاد ما مطب دکتر زهرا مهدی نژاد است.
همچنین به شما پیشنهاد میدهیم که از مقالات زیر نیز بازدید کنید .
مهم نیست که چه گروه سنی دارید، هرگز از پیری استقبال نمی شود. هر زمان که علائم پیری را تجربه می کنیم، با استفاده از محصولات مختلف، تغییر سبک زندگی و رعایت نکاتی سعی می کنیم از شر آن خلاص شویم. خوب، نکات زیادی برای جلوگیری از پیری در 30 سالگی وجود دارد. این وبلاگ به شما کمک می کند تا در مورد بهترین نکاتی که می توانید در 30 سالگی خود برای جلوگیری از پیری دنبال کنید، بدانید.
ممکن است در دهه 30 زندگی‌تان دچار رنگدانه‌های نامنظم و شکستگی رگ‌های خونی شوید، به‌خصوص اگر بیشتر وقت را زیر نور خورشید می‌گذرانید و زندگی فعالی در فضای باز دارید. در اطراف چشم، خطوط ریز شروع به ظاهر شدن به صورت پای کلاغی می کنند و همچنین خطوط لبخند بین بینی و دهان. همانطور که ناحیه زیر چشم، لب ها و گونه ها شروع به از دست دادن حجم می کنند. و این حجم از دست دادن تجربه ای خسته را به شما می دهد. از این رو بهتر است با رعایت نکاتی از ظاهر خسته جلوگیری کنید.

نکات مهم برای جلوگیری از پیری در 30 سالگی

در اینجا برخی از بهترین نکاتی وجود دارد که می توانید برای کاهش علائم پیری در 30 سالگی دنبال کنید.

عمداً برنزه نکنید، از کرم ضد آفتاب هر روز استفاده کنید

الیاف کلاژن و الاستیک پوست در اثر اشعه ماوراء بنفش از بین می رود و باعث افتادگی پوست چروکیده و خالدار می شود. آلدو همچنین می تواند منجر به گشاد شدن رگ های خونی، خطوط ریز و چین و چروک های متقاطع شود. از این رو سریع ترین و کارآمدترین راه برای از بین بردن پوست شما رفتن به سولاریوم است. بنابراین هر بار که زیر نور آفتاب بیرون می روید، سعی کنید از یک ضد آفتاب با طیف وسیع با SPF 30 حاوی اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم، آووبنزون یا مکسوریل روی قسمت های در معرض بدن خود استفاده کنید.

هر روز از رتینوئید استفاده کنید

من در 30 سالگی می دوم و هنوز استفاده از رتینوئید را شروع نکرده ام و اکنون آن را ستاره دار می کنم. ترجیح دهید از رتینول استاندارد طلایی مانند Refissa، Renova، Tazorac یا Differin استفاده کنید که به روند ضد پیری کمک می کند. آنها در کاهش تغییر رنگ، خطوط ریز و چین و چروک ها بهترین هستند و همچنین به تقویت عملکرد سلول در لایه های عمیق تر کمک می کنند. آنها همچنین به خوبی در معکوس کردن آسیب خورشید کمک می کنند.

از مراقبت از پوست فعال استفاده کنید

تقسیم شدن به سه گروه پیشگیری کننده، درمانی و تخصصی مواد موثره مراقبت از پوست را تشکیل می دهد. در حالی که مواد پیشگیرانه به جلوگیری از علائم ضد پیری کمک می کنند. همچنین برای ترمیم آسیب های موجود، مواد درمانی. بهترین هستند. آنها همچنین از تغییرات پیری در آینده جلوگیری می کنند. همچنین برای یک مشکل خاص مانند آکنه، رنگدانه های غیرطبیعی سعی کنید از مواد خاص استفاده کنید. هر نوع ترکیبی جایگاه خود را در مراقبت از پوست ضد پیری دارد. از این رو می توانید با توجه به هدفی که می خواهید انتخاب کنید. ترکیبات پیشگیری کننده شامل آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، سلول های بنیادی گیاهی و غیره، ترکیبات درمانی شامل رتینول، ویتامین C، برخی پپتیدها و ترکیبات تخصصی شامل اسید سالیسیلیک، بنزوئیل پراکسید، آویشن و روغن درخت چای و غیره می باشد.

درمان آسیب های ناشی از نور خورشید و رنگدانه ها

آسیب های ناشی از نور خورشید که در دوران کودکی دریافت کرده اید، زمانی که وارد 30 سالگی می شوید ظاهر شد. آنها همچنین با قرمزی و شکستگی عروق خونی همراه هستند. مصرف قرص های ضد بارداری با قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز می تواند منجر به لکه های رنگدانه قهوه ای شود. از این رو سعی کنید با مصرف نسخه های مراقبت از پوست، استفاده از لایه بردارهای شیمیایی و ابریشم، یا با فوتورژوناسیون IPL، آسیب های ناشی از نور خورشید را درمان کنید.

از اچ شدن خطوط بیان جلوگیری کنید

خطوط بیان بین ابروها (“خطوط اخم” یا “یازده”)، خطوط پنجه کلاغی، خطوط افقی پیشانی، و “خطوط لبخند” بین بینی و دهان اغلب در دهه سی شروع به برجسته‌تر شدن می‌کنند. این خطوط بیان برای همیشه روی صورت شما قرار می گیرند. از این رو سعی کنید از یک بوتاکس استفاده کنید که دارویی است که با استفاده از آن با یک سوزن کوچک عضلات ایجاد کننده خطوط را شل می کند.

بازیابی حجم

 

ما تمایل داریم که چربی و حجم صورت خود را از دست بدهیم و آن را در هر جای دیگری به دست آوریم و این یکی از مشکلات ناامید کننده پیری است. این روند در زنان در مقایسه با مردان در مراحل اولیه دیده می شود. بیشتر افرادی که برای سالم ماندن ورزش می کنند و ورزش های هوازی مانند دوندگان انجام می دهند، بیشترین ضرر را دارند. همچنین متوجه توخالی شدن زیر چشم، صاف شدن گونه ها و کاهش حجم لب ها خواهید شد. از این رو می‌توانید از پرکننده‌های لب، پرکننده‌های گونه برای پر کردن حجم و بازیابی آن استفاده کنید.

نتیجه

 

از این رو اینها بهترین نکاتی هستند که می توانید برای جلوگیری از پیری در 30 سالگی خود دنبال کنید. همچنین هرگز با افزایش سن از محصولات مشابه استفاده نکنید زیرا با افزایش سن نیازهای پوست تغییر می کند. سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که بیشتر به پوست شما می‌آیند، نه آن‌هایی که برای چشم و قلب شما عالی به نظر می‌رسند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *